One day ..baby, one day ..

macii
Am ajuns sa nu ne mai sarutam , vorbim sau zambim,
a venit toamna afara, un inceput de anotimp minunat,
am ajuns sa ne indepartam,despartim, asa …
cum intr-o zi,s-au indepartat si apele …de uscat.
Totul e atat de trist in sufletul meu , poate si in al tau..
Eu spun – asa a fost sa fie …tu poate spui la fel.
Alaturi de mine sta marturie, umbra pasilor tai ..
Alaturi de tine sta acum uitarea, a ceea ce-ai lasat inapoi .

Nu peste mult timp tu vei fi infinitul din zari …
Eu poate voi fi nemarginirea ..
Lacrimile din ochii nostrii vor fi flori, ce vor striga in vazduh ..unde e iubirea ?!
Lumea din jur va crede ca ne uram,
Intre noi, iubirea va sta mereu neclintita..
Ai ramas pe loc in sufletul meu,
Si nimeni nu stie nici tu si nici eu..
Ca atunci cand se lasa inserarea peste sufletul meu,
asa cum tarmul se modeleaza din ape,inima mea ia forma iubita a trupului tau …

Am ajuns sa nu ne mai sarutam ,vorbim sau zambim, a venit toamna afara,
un inceput de anotimp minunat, am ajuns sa ne indepartam,despartim, asa …
cum intr-o zi s-au indepartat si apele …de uscat.
Nu peste mult tu vei fi fericit , poate voi fi si eu.
Amintirea insa va sta legamant , pentru ce ne-am promis amandoi .
Nu peste mult tu vei pleca ,eu poate voi ramane…
Nu peste mult inima ta, va uita de-a mea pentru totdeauna,
Nu peste mult timp tu vei fi infinitul din zari …
Eu poate voi fi nemarginirea ..
Lacrimile din ochii nostrii vor fi flori, ce vor striga in vazduh ..unde e iubirea ?!

Lasă un răspuns

