Interviu cu …sufletul din mine !

Interviu cu ...sufletul din mine !

Uneori simtim nevoia sa ne ascundem de toti si toate si sa dam sonorul mai tare in noi, acel sonor pe care de prea multe ori ne incapatanam sa-l tinem la minim…

Locul in care alesesem sa fug se afla la o distanta considerabila de casa, in jur doar padurea de un verde smarald , doar ciripit de pasarele undeva in departare .O liniste apasatoare se instalase in mine ..eram doar eu si gandurile mele .M-am oprit in dreptul unei ape de o claritate ireala,si am privit cu atentie unduitul apei in tremurul vantului ..

Deodata chipul meu reflectat in oglinda raului a luat forma unui voal alb care dansa parca un vals ..se rotea incet ,muzica aceea era una pe care nu o mai auzisem, o chitara inganata de un pian ..acele acorduri parca m-au dezbracat de toate trairile ..nu mai simteam nimic decat imi auzeam bataile inimii in piept si respiratia sacadata ..
O stare de neliniste ma invaluia , oare ce urma sa se intample ?!
Priveam in continuare dansul apei , ceva ma retinea , eram captiva in acel loc ..
In adancul apei mi-am vazut chipul , reflexia era a mea, purtam insa acele voaluri albe cu margini albastre …semana cu mine, dar cine era?!
Deodata a inceput sa-mi vorbeasca, pana si vocea era a mea ..

Nu fii trista ! Stiu, te simti singura,ti se pare ca nimeni nu se opreste in loc sa te asculte, te afli aici sa primesti raspunsuri ..eu ti le voi da !

Cine esti , am intrebat cu vocea tremuranda ?!
-Sunt lumina care te calauzeste, sunt pretutindeni cu tine, nu ma vezi insa vreau sa nu uiti niciodata ca nu esti singura !

Daca esti mereu cu mine, cum se face ca ma simt atat de pustiita?!
– Draga mea, singuratatea este covarsitoare, incearca sa ai o legatura reala si vie cu ceilalti, trateaza-i cu respect si bunavointa, ai mila si compasiune de cei mai slabi, ofera incredere si afectiune chiar si celor care te ranesc , ridica privirea din pamant si priveste in jurul tau ..acolo vei descoperi ca nu esti niciodata singura !

Am atatea ganduri care nu-mi dau pace, atatea intrebari, cui pot cere sfaturi fara sa rada de mine ?!
-De fiecare data cand vei dori sa primesti ransunsuri , cauta adanc in tine, invoca lumina , voi fi acolo sa te ajut,caci sufletul inseamna ascultare, inseamna deschidere, curiozitate, rabdare, doar cu urechile sufletului vei putea auzi si intelege cu adevarat ceea ce spun ceilalti , asadar , da sonorul mai tare in tine si vei auzi chemarea …

Observ acum ca sufletul este reflexia noastra, cum il pot pastra mereu frumos ?!
– Fa ca actiunile tale sa pastreze frumusetea naturala a tuturor lucrurilor, da esenta vietii in tot ce inseamna ea, nu distruge, nu ucide, nu polua, nu deteriora, nu rani si nu incerca sa te ridici sus pe suferinta altora, pastreaza in tine expresia vietii pure !

Cum pot sa raspund mereu cu adevar cand totul in jur mi se pare o mare minciuna ?!
-Sufletul ne ofera mereu adevarul, mintea este cea care face diferenta, si raspunde cu neadevaruri .Incearca sa-ti pastrezi mereu verticalitatea, sa fii raspunzatoare pentru faptele tale, sa fii cinstita cu tine si cu ceilalti, doar asa vei primi raspunsul adevarat la toate actiunile tale .Ofera si vei primi inapoi !

Cum pot pastra o relatie de armonie si echilibru cu ceilalti ?! Ma doare nedreptatea din jur, mi se pare ca lumea devine tot mai rea pe zi ce trece ..

-Puneti in ordine prioritatile, pastreaza langa tine oamenii care te inteleg si te respecta, familia, prietenii, nu cauta foloase proprii prin sacrificiul altora, rasplateste-i cu bunatate si dreptate pentru ca sufletul implica universalitate, nu putem convietui intre oameni decat ajutand pe ceilalti si implicandu-ne.Nimic nu se compara cu o persoana facuta fericita din bunavointa noastra …

Deodata a inceput sa ploua, am tresarit, am vrut sa mai intreb ceva insa ploaia se intensifica, iar reflexia din apa disparuse .Am realizat ca ma doare acolo in mine, sufletul meu plangea…
M-am ridicat si am inaintat incet cautand un adapost ..
Deodata cineva m-a luat de mana ..
-Vino aici,am auzit ca prin vis, si m-am simtit imbratisata ..

Erai tu, sufletul meu ..mereu si mereu cu mine …

Lumina care ma calauzeste ..

Lasă un răspuns

