Romania, te iubesc !

Romania, te iubesc !

Program de marti,dimineata,suna telefonul,apuc sa ma uit la ceas printre bombaneli,acesta indica 9:45,raspund,glasul fratelui meu aflat la Saturn de vreo saptamana la celalalt capat,pentru el e miezul zilei,pentru mine care am stins P.C-ul la 3 dimineata e crima si pedeapsa, glasul lui glumet e ca un refresh :
– `Eloo `ello surioara,ce faceti,haideti la mare…
Mereu e atent si grijuliu,daca nu ar suna el ..hmm, slabe sperante sa sun eu,urasc telefonul,iubesc insa tastatura,mai ales noaptea ..

Ora 11 plec spre job,binecunoscuta masina 102 in care s-au reunit toate mirosurile din lume,cunoscatorii cred ca ma aproba, imi tin respiratia,bine ca am de parcurs doar 3 statii…cu capul indesat in propria-mi rochita ma gandesc la ceva frumos..
Da,visez ca sunt pe o insula,departe de lumea dezlantuita, intr-un paradis al regasirii de sine ..si asta pentru ca uneori ma simt pierduta,parca inaintez in incertitudine zi de zi ..nimic nou la orizont,aceeasi monotonie,aceeasi tacere aceeasi durere ..

Ajung la job,o binemeritata cafea cu lapte imi zambeste din paharul micut de plastic…
Deschid radioul, aud despre vreo 5 crime care s-au petrecut de ieri pana azi…caut un post de muzica, sunt eu destul de ucisa de propriile-mi ganduri,deschid PC-ul sa citesc obisnuitele ziare .
Accidente peste accidente provocate de betivi si copii de bani gata,vreo cateva decesuri de oameni grei,niste femei batute,despartiri,impacari, sar peste, nu-mi place nebunia asta,as prefera sa nu citesc/aud decat de lucruri de real interes pentru tara ..
Mii de ganduri imi flutura prin minte dar am curajul sa citesc mai departe ..ajung la stirea care a facut inconjurul lumii : ” Potrivit Le Monde, bebelusii intersexuali, adica aceia care prezinta o ambiguitate sexuala constitutiva, provenind dintr-o anomalie aparuta in procesul de determinare a gonadelor (ovare si testicule) sau in diferentierea organelor genitale, vor putea fi declarati „nedeterminati” la nastere “ .
Unde se intampla asta ?! Deocamdata in Germania ..urmeaza ca si celelate tari sa adopte pozitia .Cu alte cuvinte, la nastere parintele alege sexul copilului dintre cele trei: feminin, masculin, nedeterminat.Schimbarea legislatiei le va permite parintilor sa-si lase copiii sa-si aleaga singuri sexul mai tarziu. Fara cuvinte !
Sincer, nu ma deranjeaza, sa faca fiecare ce il defineste ce il multumeste si implineste…
Merg mai departe, trec in faza 2, dupa cateva guri de cafea , deschid mailul care e plin de oferte care mai de care mai tentanta, de la plimbari aproape gratis daca cumperi nush ce cupon in nush cate minute, pana la fluidizari si reconstructii de dinti .
Cum la ce tre` ??? sa strangem tare din dinti pentru ce ne asteapta ..si ne cam asteapta vremuri grele .
Alt mail , bilete la filme/concerte, oferte de Revelion/Craciun, nici nu a trecut bine vara, reduceri peste reduceri …stau si ma intreb asa ca pentru mine, dar sanatate nu ofera nimeni gratis?!
Am si eu nevoie de vreun kg, jumatate pentru mine si cealalta pentru cei dragi,ca tare greu ma mai descurc cu ea ..
Oricum concluzia e simpla-se vinde tot si nu se cumpara mai nimic..
Pasul 3 , sar pe facebook continua agonia cu poze prin bai ,tomberoane, cluburi, mare,munte,aceleasi sfaturi inaltatoare despre oameni si cuvinte mari,caini ,pisici si copii maltratati trucate in photoshop,injuraturi, fetite cu buze tuguiate strident rujate isi etaleaza boticurile,cum nu stiati??? Acum se poarta foto doar la buze ..
De ce , nu ma intrebati, probabil o gura frumos rujata tine loc de o minte sclipitoare.
Nu ma intelegeti gresit, imi place aplicatia Facebook, aici mi-am regasit verisorul pierdut, reusesc sa tin legatura cu rudele din strainatate, e ceva benefic, nu imi place insa pitziponceala,cocalarimea, prostia, incultura ridicata la rang de virtute …
Norocul meu ca om cu nimic iesit din comun este ca sunt calma, cu toate ca motive de suparare exista cu duiumul … ce sa o mai lungesc,Romania , te iubesc , esti a mea , buna sau rea …macar zambesc, zambetul nu mi-l poate lua nimeni !!!

Lasă un răspuns

