Lucruri atat de simple …dar ce minunate lucruri !

Lucruri atat de simple ...dar ce minunate lucruri !

Am privit in mine si azi ,de cateva zile incerc sa cuprind in palme strigatul din suflet,am acolo asa un off pe care nu-l recunosc, un gol pe care nu-l pot umple, poate e o nevoie care arde .
Am tot ce mi-as putea dori, am dragostea copiilor mei , am afectiunea lor a celor din jur, am aprecierea celor cu care muncesc, insa am sperante ingropate acolo intr-un ungher al inimii mele ..
Citeam mai devreme un blog de calatorie, planuri, zone de descoperit si admirat ..
Gandul imi fuge la orasul al carui nume il port,un oras imbracat in magie si frumusete, orasul renasterii , al picturii ..De prea mult timp imi doresc sa il pot vizita,as spune dintotdeauna, sa pot face cunostinta cu acest oras despre care auzisem inainte sa pot vorbi prea bine.
Tin minte copil fiind cand ma intrebau copii cum ma numesc ma rusinam .As fi vrut sa port un nume firesc, un nume romanesc si nu un nume cu rezonanta italiana ..
Imi spunea cineva demult ca numele este cel care ne alege pe noi si nu invers, ca purtam de-a lungul anilor maretia unui nume care ne este harazit dinainte sa ne nastem, un fel de comoara ascunsa care iese la iveala odata cu nasterea noastra ..
Da, mi-as dori sa-l pot vizita, mereu cand privesc in mine stiu ca acest lucru ma va linisti, voi reusi sa ma simt implinita, acea farama de necunoscut ma seaca, nevoia care arde in mine de a intelege daca intradevar am ceva in comun cu acel loc maret .
Ce le face fericite pe femei?! Hmm , grea intrebare ..Femeia e o eterna nemultumita.
Oricat s-ar stradui cei care ne iubesc nu vom fi niciodata pe deplin multumite .
Cred ca fericirea este o experienta personala, fiecare femeie are dorinte si aspiratii proprii, tocmai de aceea o sa ma rezum la a vorbi doar despre ceea ce imi inchipui ca stiu.
Si stiu doar ce ma face pe mine fericita,obrazul meu alintat de palma calda a omului iubit,mana lui cautand-o pe a mea in timpul somnului dar si in zilele in care ratacim pe strazi ca doi copii,noi doi in gradina casei sub nucul acela batran care dainuie de cand lumea ,glasul copiilor mei cand ma striga sau vorba lor soptita , fata imbujorata si privirea plecata cand imi spun : “te iubesc, mami” …
Pana la urma cred ca femeilor vor doar raspunsuri la intrebari, certitudinea ca sunt importante pentru cei dragi..
Cand am inceput sa scriu aceste randuri ma gandeam ca fericirea se compune din lucruri simple, ca dragostea este raspunsul la intrebarile acelea care ne rascolesc ..
Da! Lucruri simple,dar ce minunate lucruri…

Lasă un răspuns

